niedziela, 10 marca 2013

Pastelowa Wielkanoc i cytrynowy sernik

Witajcie
Dziś trochę wielkanocnych akcentów. W tym roku planuję pastelową Wielkanoc.
 Dziękuję Danusiu za wzory i porady w kwestii wielkanocnych krzyżykowych pisanek.
Moje wyszły tak:


Wypróbowałam nowy przepis, tym razem był to cytrynowy sernik. Wyszedł pyszny, 
przepis znajdziecie u Dorotus (dałam tylko o połowę mniej cytryn i polałam rozpuszczoną gorzką czekoladą)










Przypominam o moim wiosennym Candy, na które można zapisywać się do 21 marca .
Żegnam się z Wami pastelowo


37 komentarzy:

  1. Przyznam,że po raz pierwszy widzę tak ozdobione jajka wielkanocne.Coś niesamowitego!
    Serniczek pewnie pyszny bo wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pisanki, a sernik wygląda przepysznie:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pisanki wyszły rewelacyjnie ! Jeszcze takich nie widziałam kubraczków :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuerto, bardzo śliczne są Twoje wyszywane jajka. Subtelne, bardzo wiosenne. Trzeba mieć cierpliwość ale warto, bo wyszły bardzo efektownie! :)
    pozdrawiam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne hafty na Twoich pisankach!!!
    serniczek wyglada przepysznie:)
    pozdrawiam cieplutki

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te jajeczka i waga! no a serniczkiem to mi smaka narobiłaś:))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te jajeczka, i tak ładnie wykończone :-), sernik wygląda pysznie :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są Twoje pastelowe dekoracje. Jajka wyhaftowałaś wspaniale.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzyżykowe pisanki wyszły rewelacyjnie:) gratuluję cierpliwości i zdolności manualnych, a sernik to jedno z moich ulubionych ciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne jajeczka ... trzeba mieć cierpliwość do takich malutkich haftów - podziwiam!!!
    Sernik wygląda niezwykle smakowicie ...:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. rrrany!!! jak ten sernik wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na sernik skusiłabym się z zamkniętymi oczyma- zabierajac przy tym jedną choć pisankę haftowaną.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  13. spadłaś mi z nieba z tym postem. Własnie szukałam króliczka do wyhaftowania a tu proszę jaka niespodzianka. Śliczne, przecudne i te kolory dla mnie bomba. Zapraszam do siebie na wiosenno powitalne candy. Będzie mi niezmiernie miło. www.lolikram.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajeczka cudowne, piękny haft, pozdrawiam,Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisanki sa cudowne, jak można na takim maleństwie z taką precyzją ? Rewelacja!
    A serniczek rozbudza apetyt :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Milusie pisanki:) A serniki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj uwielbiam serniczki!

    Zapraszam na Wielkanocne Candy na moim blogu

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej
    Pisanki wyszly swietne! Wiem ze sa pracochlonne, sam haft zajmuje troche czasu. Ale oplacalo sie bo prezentuja sie rewelacyjnie.
    Sernik mniam, jak ja dawno nie jadlam, ale to dlatego ze o twarog trudno u nas.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Na widok tego sernika po prostu ślinka cieknie. Mam słabość do serników:)
    Pisanki śliczne, świetnie Ci wyszły!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajeczka cudne! Bardzo podoba mi się Twój obrusik, jest przesłodki! Uwielbiam takie talerze :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że mi z szydełkiem nie po drodze, przepiękne są Twoje wyszywanki. Sernik - uwielbiam serniki a Twój wygląda przepysznie :) kusssssiii oj kusssssiii :) pozdrawiam ciepło

    PS. To wyżej to ja niechcący z innego konta napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace, a tym serniczkiem narobiłaś mi smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sernik chetnie bym pożarła, mniam :) A hafciki przeurocze - filigranowa robota!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ozdoby, pastele, pastele.. :)) i serniczek, mniaaaaam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. jajeczka subtelne i bardzo wiosenne :)Trzeba mieć nie lada cierpliwość by tak perfekcyjnie zrobić takie maleństwa :)
    Sernik wygląda przepysznie,mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te pisanki :) a serniczek wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. PIĘKNIE SIĘ PREZENTUJĄ:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm ale ciacho :D jajeczka przepiekne!!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Krzyżyki na jajach przepiękne, a sernik....mniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pisanki i cytrynowe pyszności :):) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy pomysł na pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie ma jak pastele :)urocze !
    http://skoknaszafe.blogspot.com/
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.