środa, 5 lutego 2014

Wzięło mnie wakacyjnie...

Może to słońce za oknem...
może cieplejsze dni...
może zmęczenie pracą...
może tęsknota za latem...
wzięło mnie na wakacyjne wspominki

To były bardzo udane wakacje...
Wracam w to samo miejsce już po raz trzeci.
Mały hotelik, rodzinna atmosfera, uśmiech, plaża, słońce.

Oprócz błękitnego nieba
nic mi dzisiaj nie potrzeba...


















 Moje ulubione greckie ciastka kataifi.
Słodkie nie do opisania, pełne orzechów i migdałów.




Mam nadzieję, że zrobiło się Wam cieplej.
Byle do wiosny!
Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. I to uwielbiam najbardziej w wakacjach ze potem można do zdjęć i wspomnień wracać i wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia...zatęskniłam za wakacjami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mnie rozgrzałaś:)Leze sobie chora pod kocem,mimo,że słońce za oknem zimno strasznie:)Nawet kominek nie rozgrzewa,więc jeszcze sobie popatrzę na Twoje zdjęcia.Meteory to moje marzenie ale na razie jakoś się nie składało:)Będę częściej wpadać ,Dzięki za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiło mi się cieplej, oj zrobiło :-)))
    Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Mi już jest cieplej i też mi się zachciało wakacji.
    Ale się radośnie zrobiło na Twoim blogu :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kataifi niebo w gębie.Moje ulubione nr 1:) od 2006 roku odkad poczulam ten smak.Zaprzyjazniona Polka ktora ma meza Greka piekla mi ciasto kataofi co roku w wakacje specjalnie dla mnie nad naszym Baltykiem:) Jezdzila po mrozone ciasto kataifi do Macro.Robila dla mnie te pysznosci.Od zeszlego roku Macro wycofalo produkt.Przepisu nie znam bo to przepis byl od greckiej tesciowej z KOS.Kocham Grecje.Piekne zdiecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wakacje malas, zdjecia przepiekne. Rozmarzylam sie.....
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. takie wspomnienia daja siłe na całą nasza zimę :-)))
    super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za tę wycieczkę,pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. O wiele cieple...i tak byle do wiosny;) dziekuję za wirtualną podróż;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ! Zatęskniłam za latem:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne wspomnienia u Ciebie:)))
    ja wczoraj zarezerwowałam sobie wczasy w Grecji na Krecie:) jedziemy na początku czerwca!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam pięknie :)
    Mnie też wzięło na wspomnienia ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie tak się rozmarzyć: woda lazurowa, słońce, palmy, ciepło i super smaczne słodkości.... marzenia... oby do wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak sobie pomyślę,że do "wakacji" mam jeszcze 3 miesiące to mnie coś ściska w dołku. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne,wakacyjne zdjecia:)
    Uwielbiam Grecję ,byłam w niej trzy razy ale na wyspach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.