sobota, 24 maja 2014

Wymarzony kredens, balkon i moja metamorfoza

Był sobie raz plan prawie doskonały. Zakładał, że w najbliższym czasie, najdalej za pół roku, w pewnej kuchni pojawi się kredens. Niestety co rusz plan spalał na panewce.I tak właścicielka rzeczonej kuchni obywała się smakiem przez kilka lat. W maju plan prawie doskonały został zrealizowany i stał się spełnieniem  marzeń. Moich marzeń!
Przyjechał do mnie sosnowy a ja pomalowałam go na biało.
Tam taram oto on



Jeszcze muszę pomalować i przykleić drewniany dekor (mały okazał się być za mały, kupiłam większy)
Planuję kupić ceramiczne gałki, jeszcze nie wiem jakie?

A tak wyglądał w trakcie malowania

Jeszcze kilka zdjęć mojego wiosennego balkonu, trochę kwiatów i ziół






A na koniec chciałam zaprezentować swoją nową fryzurę, pożegnałam długie włosy i jestem z nowego uczesania bardzo zadowolona.
Pozdrawiam gorąco odmieniona wiosennie
Kinga




18 komentarzy:

  1. Witaj, kredens zachwycający, cudny po prostu, uwielbiam takie :-) Szczęściara!
    A nowa fryzurka też niczego sobie :-)
    Dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. kredens jest bajeczny, wygląda jak spełnienie moich marzeń:)
    Balkon zapowiada się pięknie, nie mogę się doczekać szerszych kadrów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,ze nie mam miejsca na kredens:( piękne kadry!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądny kredens...fryzura też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jest świetnie. czasami warto coś samemu przerobić. U mnie też prezentacja efektów przemalowań. Może któreś z gałek w moim sklepie Ci się spodobają. Wielkiego wyboru póki co nie ma ale może. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kredens..... biale podobają mi się najbardziej
    fryzurka bardzo twarzowa !
    pozdrawiam serdecznie
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje przemiany kredensu oraz włosków:)Śliczna fryzura:)Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kochana warto bylo czekac na taki kredens, jest cudny. Super ze spelniasz swoje marzenia.
    Kwiaty na balkonie oczywiscie piekne, fajnie posiedziec wsrod nich i poodpoczywac.
    Swietna fryzura, podziwiam Cie ze zdecydowalas sie na ciecie, dodam jeszcze ze kolor mi sie podoba.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  9. taki kredens też mi się marzy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kredens - uwielbiam pobielanie.
    Balkon cudny i na pewno wspaniale pachnie:)
    Twoja metamorfoza równie udana:))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura super! Poznam Cię? Jak to się w ogóle dzieje, że Cię nie widuję. Ten czas jest jakiś dziwny. Co do kredensu, świetny! Muszę Ci powiedzieć, że sama od sierpnia walczę z kredensem kuchennym. To było również moje marzenie. Kupiłam, no jasne!, na allegro, wyczyściłam do cna i nawet pomalowałam. Teraz muszę doprowadzić kuchnię do porządku, bo kredens nie będzie mi w niej pasował:(((( Nie miała baba kłopotu... Ale i tak się z niego cieszę. Pozdrawiam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile radosci i zadowolenia :)) ...z kredenskiku jest:)Juz skorupki zajely swoje miejsca na expo::)))To teraz szalenstwom wizualnym i expozycyjnym dasz upust.?Waga sie wpasowala jakby czekala na swoje 5 minut::))w odpowiednim miejscu:) Fryzurka jak jeszcze troszke sam tyl wycieniujesz podniesiesz do gory a przody dluzsze to Victoria BECKHAM z profilu.:)Ale na powaznie jest ladnie i tez zdecydowalam sie juz dawno na takie ciecie ( JESZCZE WIECEJ TYL NA BOBA WYCIENIOWANY A PRZODY DLUZSZE) bedziesz zadowolona bardzo wygodna w noszeniu.Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. oj dawno mnie tu nie bylo...:) swietna fryzurka! kredensikowi zdecydowanie lepiej w bieli:) a pogaleczki, jakby co zapraszam do mnie:) ;)
    http://decorisland.pl/11_oferta/13_dodatki/86_galki_ceramiczne_do_mebli

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kredens. To także jest moje marzenie ale teraz nawet nie miałabym gdzie go postawić.
    Pozdrawiam.
    p.s. świetny fryz

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś podobna fryzurke

    OdpowiedzUsuń
  16. Kredens to moje marzenie :)
    Kiedyś je spełnię :)
    Fryzurka super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się marzy taki kredens. Jest bardzo elegancki, cudny. Kwiaty na balkonie rozkoszne i Ty również świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.