wtorek, 12 maja 2015

Sowi zawrót głowy i wiosenna tarta

Witajcie
Wzięło mnie na szycie. Zakupiłam na allegro tkaninę minky, w  sklepie internetowym Drecotton nabyłam urocze materiały i wyciągnęłam maszynę . Chciałabym napisać, że szycie poszło mi jak po maśle ale niestety tak nie było. Nici się rwały, maszyna strajkowała, elastyczny materiał minky nijak nie chciał się zgrać z bawełną. Były momenty, że miałam ochotę wyrzucić przez balkon i maszynę i materiały. Nie poddałam się jednak i szyłam dalej. Uszyłam dużą poduchę, małą sówkę i torbę ( z podszewką )



No i na koniec wątek kulinarny ( ostatnio to już tradycja).
Upiekłam tartę z owocami,  kruchy spód, masa z serka mascarpone i śmietanki kremówki. Szybka i niezwykle prosta a przy tym piękna i smaczna.

Pozdrawiam wiosennie



14 komentarzy:

  1. fajne te Twoje prac, tarta wygląda przepysznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystko- i te szyte i pieczone :) Zdolna z Ciebie kobitka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystko- i te szyte i pieczone :) Zdolna z Ciebie kobitka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow.bardzo fajne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne sówki i torba ekstra!
    A tarta pychotka... też muszę taką zrobić:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy i torba rewelacja :) A taką tartę uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za podanie nazwy tej fajnej tkaniny z wypustkami, chyba uszyję sobie taką podusię :) Żółtą!
    Uściski popołudniowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca a tarta palce lizać,bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne szyjątka:) Dobrze, że dotrwałaś do końca z szyciem, bo nie mogłabym podziwiać takich cudeniek:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne szyjątka:) Dobrze, że dotrwałaś do końca z szyciem, bo nie mogłabym podziwiać takich cudeniek:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne Twoje sowie podusie i torba. Tarta wygląda bardzo smakowicie :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tarta wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sówki, Twoje sa urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniaaammmm... ;) Pewnie było pysznie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.