piątek, 28 listopada 2014

Adwentowy kalendarz, eko torby i coś jeszcze

Witajcie
Poranki zimne, za oknem ciemno a ja wstając nucę za Michaelem Buble: white Christmas.
Cieszę się na nasze rodzinne oczekiwanie i przygotowanie do świąt. 
W tym roku syn pomagał mi w przygotowaniu adwentowego kalendarza.
Rośnie mi konkurencja, która mierzy i przybija gwoździe lepiej ode mnie.



Pomocnik przy pracy:


Uszyłam eko-torby na zakupy:





A tak celebrujemy niedzielne poranki.



Moi Drodzy Czytelnicy pamiętajcie, żeby w oczekiwaniu na magiczne Boże Narodzenie nie zapominać o innych, nie zatracić się w bieganinie po sklepach w poszukiwaniu prezentów. Rozejrzyjmy się, otaczają nas ludzie, którzy bardzo naszej pomocy potrzebują.
Wspierajmy Świąteczną Zbiórkę Żywności, dla niektórych to TYLKO kilka złotych , dla innych AŻ.

12 komentarzy:

  1. Śliczny kalendarz adwentowy:)
























    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kalendarz i super torby :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta choinka.
    Dobrze, że przypominasz o innych....w tym zabieganiu i konsumpcjoniźmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Adwentowa choinka urzeka,do toreb wzdycham zazdrosnie,a jeszcze bardziej pożądam poscieli gwiazdkowej-zdradzisz,gdzie kupic podobna? O zbiorce tez pamietalam,to piekna idea:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kalendarz, aż szkoda,że nie mam miejsca na taki ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. kalendarz połączony z drzewkiem ... rewelacja ;) ps. Też potrafię sama wbijać gwoździe . Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy komentarz się zapisał? Prosze, zajrzyj na skrzynkę, wysłałam mejla.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam piękniejszego kalendarza adwentowego:) Jestem nim zachwycona!
    uściski serdeczne śle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez chyba w przyszłym roku taka choinkę zrobię. Nie zbyt dobrze jednak operuje młotkiem....

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.