środa, 24 grudnia 2014

Wiosenny grudzień

Witajcie
Czy czujecie już magię tych najpiękniejszych Świąt?
Ja już od kilku dni tak. I nie przeszkadza mi brak śniegu i zimowej aury,






Zapach cynamonu, kandyzowanej skórki pomarańczowej i wanilii unosi się w mojej kuchni. Sernik upieczony, pierniczki i ciasteczka upieczone i zjedzone :)
Hiacynty zakwitły kilka dni temu i pachną oszałamiająco w całym domu.






Ludzie jacyś milsi albo mi się tak zdaje???
Uśmiechają się częściej.
I tego Wam moje Kochane Dziewczyny życzę, abyśmy potrafili uśmiechać się i dawać innym radość przez cały rok. No i zdrowia bo jest najważniejsze.
Pozdrawiam gorąco
Kinga


23 komentarze:

  1. jak pięknie, wspaniałych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wesolych i radosnych swiat!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Kinguś dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych, radosnych Swiat!

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie chwyta za serducho. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie na koniec :-)
    Niech to ciepełko zawsze trwa, Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia:) Dziękuję Ci za życzenia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia:) Spędzenia ich w gronie najbliższych:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tam u Was i świątecznie.
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego. Spełnienia marzeń tych małych i tych wielkich!
    T.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda ze święta tak krótko trwają... Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieeekna choina .Klimacik i atmosfera bije ze zdiec;)Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie i Twojej rodziny w Nowym Roku;)
    P.S.Fajny dziador do orzechow...wogole wszystko fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiechu i wielu miłych chwil w Nowym roku !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie :)) Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie, uwielbiam taką atmosferę:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.