poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Poducha na szydełku czyli kursik pod tytułem babcine kwadraty ( granny square ) to bułka z masłem.

Witajcie
Dziś chciałam pokazać jak łatwo można zrobić szydełkowe babcine kwadraty tzw. granny squares.

Efekt końcowy:


Gotowe?
to zaczynamy:

robimy 4 oczka łańcuszka i kończymy oczkiem ścisłym






II rząd to 3 oczka łańcuszka i 11 słupków, kończymy oczkiem ścisłym.



III rząd to zmiana koloru włóczki
3 oczka łańcuszka, słupek i oczko łańcuszka, dalej to dwa słupki i oczko łańcuszka
( powtórzone 11 razy )




IV rząd to kolejna zmiana koloru włóczki
3 oczka łańcuszka, 2 słupki i oczko łańcuszka, potem 3 słupki i oczko łańcuszka (11 razy ),
kończymy oczkiem ścisłym.






V rząd to zmiana koloru włóczki
3 oczka łańcuszka 2 słupki i oczko łańcuszka,
 potem 3 słupki 3 oczka łańcuszka 3 słupki i oczko łańcuszka,
3 słupki i oczko łańcuszka, 3 słupki oczko łańcuszka,
potem 3 słupki 3 oczka łańcuszka 3 słupki i oczko łańcuszka.
3 słupki i oczko łańcuszka, 3 słupki oczko łańcuszka,
potem 3 słupki 3 oczka łańcuszka 3 słupki i oczko łańcuszka,
3 słupki i oczko łańcuszka, 3 słupki oczko łańcuszka,
potem 3 słupki 3 oczka łańcuszka 3 słupki i oczko łańcuszka,
3 słupki i oczko łańcuszka (łączymy oczkiem ścisłym )




Poszczególne kwadraty zszywam i to cała filozofia. Mam nadzieję, że pomogłam.
W razie wątpliwości pytajcie.
Pozdrawiam.
Kinga


11 komentarzy:

  1. Nigdy nie szydelkowalam:)
    Bardzo ladne kolory , fajny kursik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie bułka z masłem a dla mnie i tak czarna magia:) ale kursik fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie też czarna magia, ale bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jestem chyba za leniwa na zszywanie i łącze takie kwadraciki szydełkiem w ostatnim okrążeniu:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna magia ...nadal...oczka ścisłe, słupki, rzadki...nie dla mnie, ubolewam nad tym cąłe zycie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, a może by tak wrócić do szydełka? Ale kusisz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam!!! Przecudnie!!!
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. As stated by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (And actually, it has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    CLICK on this link to determine if this brief test can help you unlock your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń
  10. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as simple as 1, 2, 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and up-sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready?

    The solution is right here

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.