poniedziałek, 30 kwietnia 2018

rustykalna tarta z rabarbarem i książka Towarzyszka Panienka

Prostota jest najlepsza, dlatego sięgnęłam po sprawdzony przepis na kruchy spód, dołożyłam pół kilograma pokrojonego, posypanego mąką i cukrem rabarbaru i upiekłam.
Dla zainteresowanych podaje przepis:
kruchy spód:
1, 1/2 szklanki mąki,
140 g masła
4 łyżki zimnej wody
4 łyzki cukru pudru,
szczypta soli
Ciasto zagnieść i schłodzić, przez około godzinę, w lodówce.
Rozwałkować w formie okręgu, wyłożyć na papierze do pieczenia, wysypać rabarbar (obtoczony w 1 łyżce mąki pszennej i 2 łyżkami cukru ) zawinąć brzegi. Piec ok 30-35 min w temperaturze około 180 stopni.
Przeczytałam ostatnio ciekawą książkę autorstwa Moniki Jaruzelskiej pt. Towarzyszka Panienka.
Skrawki życia córki generała, lekkie pióro, humor i dowcip to atuty tej książki. Polecam



2 komentarze:

  1. O jak mi się chce ciasta z rabarbarem...

    A książkę tę już przeczytałam! Spodziewałam się trochę większej ilości anegdot z życia ganarełówny, ale podobała mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, earning money online using it is as easy as 1, 2, 3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and upsell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making profits???

    Click here to launch the system

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.